14 Ocak 2010 Perşembe

Grip mi Garip mi?

Bizim Fırat bayılır Daum'un tuhaf fotoğraflarını yayımlamaya. Bu defa ona fırsat vermemek için ben erken davrandım. Tokatspor ile oynanan Ziraat Türkiye Kupası maçında hasta hasta takımının başındaydı Alman hoca. Sağlam adamın bile sümüğünün donduğu Olimpiyat Stadı'nda battaniyeye sarılarak maçı takip etti. İkinci yarının başında Mehmet Topuz'un attığı golü göremedi soyunma odasında dinlendiği için. Bu halini medyamızın değerli(!) spor yorumcuları fazlasıyla eleştirdi. Maçı önemsememek, oyuncularının konsantrasyonunu bozmakla suçlandı. Maçı önemsemediğini iddia edenler ilk onbirde as takımdan 7 oyuncuyu (Bilica, Lugano, Christian, Mehmet Topuz, Özer, Alex, Güiza) oynatmasını bu defa gözardı ettiler. Oysa aynı kişiler Daum'u kolay maçlarda bile yedeklere şans vermemekle eleştiriyordu. Hastaysa evinde dinlensin diyen de oldu, bu takımda yardımcı antrenörler ne işe yarar diyen de. Ben mi çok alınganım yoksa konu Fenerbahçe olunca medyamız mı bu kadar hassas bilemiyorum. Bildiğim birşey var ki bu ülke soğuk olduğu için Ankara deplasmanına gitmeyen teknik adamları da gördü diyerek ortamı yapıyorum. Buyrun golü siz atın.

Hiç yorum yok: