2 Şubat 2010 Salı

Dinime Küfreden...

Malumunuz Mustafa Denizli önemli bir operasyon geçirdi. Kendisine acil şifalar diliyoruz. Ama postun asıl amacının bu olmadığını birazdan anlayacaksınız. fenerbahce.org'a sallamak için tam gün mesai yapanlar kendi kulüplerinin resmi sitesinin bu olaydaki tutumundan bihaber muhtemelen. Önder Turacı konusunda mangalda kül bırakmayan arkadaşlar, eski Galatasaraylı futbolcu ve teknik adamın, eski milli takım teknik direktörünün, ezeli rakibinin hocasının, Türk futbolunun simge isimlerinden birinin, her şeyi geçtim nihayetinde bir spor adamının ameliyatından sonra bir geçmiş olsun mesajını resmi sitelerinin atlamış olmasını acaba nasıl açıklayacaklar (pardon kıvıracaklar) merak ediyorum. İşin komik ve düşündürücü tarafı ise resmi siteleri şu an merhum Metin Oktay'ın doğum gününü kutlamakla meşgul. Aslında Türkiye gerçeğidir bu. Sağlığında kaç defa pasta kesmişlerdir Metin'e acaba. Mustafa Hoca'ya da ölünce lokma döker bu zihniyet. Her zaman söylüyorum bir şeyi deli gibi eleştirmeden önce ben ne yapıyorum diyeceksin. Dinime küfretmeden önce şahadet getireceksin.

12 yorum:

FIRAT dedi ki...

Bu konudaki hassasiyetini Üç büyük diye takım ayırmadan gösteren sitenin bunu atlaması hata tabii ki açıkcası aklıma gelmedi ve şimdi yapılanı eleştiriyorum.Ama kıvırmak benim değil senin ve sitenizin işi onlarca örneği bu blogta var merak eden geçmişe dönebilir.Senin mantığınla yaklaşalım olaya.Her zaman yapmak ama bir kere atlamak senin için AYRINTI ! ben öyle görmüyorum.Mazereti olmayan bir ihmal olmuş...GS nin sitesini eleştirecek son taraftar grubu FB dir.Antu.com tadındaki saçmalık deryası sitede geze geze akıl tutulması yaşıyorlar çoğu zaman.FB sitesinin skandalları taraftar forumlarını aşıp normal haber sitelerine düşünce haberim oldu çoğu zaman.Hiçbir gün direkt FB sitesine girip bir saçmalığa tanık olmadım.Haberim olunca görüp geçtim dalgamı o yapılan skandallarla ilgili.

MAGNET dedi ki...

Sana yazı yazdıran Önder Turacı olayı ile bu olay arasındaki fark nedir? Hep fenerbahce.org'takiler gözüne batıyor nedense. Bana da bunu senin gözüne sokmak kalıyor. Aman diyeyim yazarken harflere dikkat. Gözüne gözüne

FIRAT dedi ki...

Önder Turacı yazısını tekrar okusana sonra salak muamelesi yapınca alınıyorsun ama ağaca ağaç muamelesi yapılır.O yazıda ölümden dönmüş kendi futbolcusuna bir geçmiş olsun bile demeyip kovmaktan beter etmişti.Lugano kart cezalısı oluncada SEVE SEVE affettiler.Bu kadar komik olma artık bak o yazıya yazdığın yorumu yazayım sana ''Futbolcumuzun bile dememişler . Futbolcunun diye bahsediyorlar. Sanırım Samandıra'ya geldiğinde bavulları toplu halde bekliyor olacak yöneticiler. Bu nedir ya. Fırat bu defa söylenecek bişey yok.'' Hadi bunu da çevir tanyeli gibi kıvır,Fırat bu defa ben bile savunamayacağım bu saçmalığı yazmıştın ne çabuk unuttun.Ona geçmiş olsun dememek TERBİYESİZLİKTİ.
Denizli'ye geçmiş olsun mesajı yazmamak GS sitesinin her zaman yaptığı ama bu kez atladığı büyük hatadır.Ama art niyet olmadığı konusunda hem fikirdir herkes herhalde.Düştüğün çukurdan çıkmak için debelenirken bari biraz daha mantıklı saçmala.Kendinin bile isyan ettiğin ''Fırat bu kez söylenecek birşey yok ''dediğin örneği vermen gene sana özgü bir tuhaflık.Artık gülünç bile değil ama.Cahil insanların eğitecek ne sabrım ne de misyonum var ama aptallığa kesinlikle tahammül edemem.

MAGNET dedi ki...

Seni şampiyon yapmış, avrupada yarı final oynatmış adama geçmiş olsun dememek hata değil terbiyesizliğin daniskasıdır. Hata olsa geçte olsa geçmiş olsun mesajı yayınlanır. Afedersin şeyinizde değil. Her zaman dediğim gibi polimik kralısın .Laf ebesisin. Önder Turacı olayı ne kadar garipse şu yapılanda o kadar gariptir. Hata deyip geçiştiriyorsan fenerbahce.org takileri oturup yazmayacaksın o zaman. Hatadır diyeceksin. Herşey işine geldiği gibi. Yok değilse de cahil biz oluyoruz.En çok bağıran en haklı değildir.

Koray Gök dedi ki...

en azından kendisini yalanlayan bir resmi sitemiz yok =)

ya da ne bileyim futbolcumuz alemlerde sakatlandı allah belasını versin diyecek bi sitemiz de yok =)

fb nin resmi sitesi, fotospor'dan hallicedir yahu, bugun gelmez geçmiş olsun dileği yarın gelir nedir yani, insanlar eleştirmiyor fenerbahçenin resmi sitesini gülüyor geçiyor artık :)

FIRAT dedi ki...

İki olayı ilişkilendirmeye çalışman dehşet verici artık komik bile değil.Bu kadar saçmalayın yahu.Önder olayına kendin bile yuh demişken bu olayla ortak etmeye çalışman çaresizliğinin dışa vurumu...Haydi biz arkadaşız güler geçerim ama kendini bu kadar madara etme millete.

baggio dedi ki...

Güiza'nın eline fotomontajla kupa yapıştıran klup sitesi kendini kapatmadıysa daha da konuşmaya gerek yok.

MAGNET dedi ki...

BELKİ ANLAMANA FAYDASI OLUR DİYE BÜYÜK HARFLE YAZIYORUM. ÜMİT ÖZAT RAHATSIZLANDIĞINDA FENERBAHÇE SİTESİ NE ZAMAN GEÇMİŞ OLSUN DİYECEK DİYE SAAT TUTUYORDUN. MUSTAFA DENİZLİ SİZİN İÇİN KAPININ DIŞ MANDALI MI? KAÇ GÜN OLDU TIK YOK. AMA BU SADECE HATA SİZİN İÇİN. BİZDE OLUNCA PESPAYELİK, TERBİYESİZLİK VS. BU ÇİFTE STANDARTIN OLDUĞU SÜRECE DAHA ÇOK KAVGA EDERİZ SENİNLE. ŞİMDİ KALKIP ÖNDER OLMADI ÜMİTTEN DENEYELİM DİYE YAZARSIN. KONU ÜMİT,ÖNDER DEĞİL. FENERBAHCE'DEN BEKLEDİĞİN HASSASİYET NEDİR BİLMİYORUM AMA AYNI HALTI YEDİĞİNİZDE SEN YAZ BUNLARIDA BİR PARÇA SAMİMİ BULAYIM SENİ.

FIRAT dedi ki...

Ben seni değil sitenin yaptıklarını eleştiriyorum,sen anlamsızca ve komik duruma düşmek pahasına o saçmalığı savununca o hale geliyorsun.Benim tüm siteleri kontrol etmek ve herşeyi eleştirmek gibi bir misyonum yok.FB sitesinde olanları da başka sitelere düşerse görüp sonra bakıp aynen öyle ise eleştiriyorum.Ümit olayı aynı bu olay gibi ihmalkarlık ve ayıp,dün eleştirdim zaten ama Önder olayı rezil ve terbiyesizlikti.Sende kabul ettin bu kez söylecek lafım yok diye.BJK sitesini Hıncal Uluç'a pembe kazaklı diye yazınca ya da GS sitesini yağmurlu br maç günü kıçı kırık bir yağmurluğu fahiş fiyata pazarlayınca da eleştirdim.fenerbahce.org etiketli yazılara tekrar bak.Hepsi gercekten ya zavallılık ya da skandal...Hatta arada senin yazdıkların bile var.Ben GS sitesinin sorumlusu değilim ama yazılmamasını rezillik olarak nitelemekte senin durumdan vazife çıkarma sevdan.Yanlış örnek ile ilişkilendirip kendi bacağına sıktın dün.Komik duruma düştün ona üzüldüm.Gene söylüyorum GS sitesinin Mustafa Denizli ile ilgili ihmali önemli bir hata ama Önder olayından farkı yok dersen sana yuh derim.Artık bavullarını bile almaya gelemez dediğin adam mecburiyetten affedildi.Senin aciz duruma düşmen sadece FB li diye savunulmayacak şeylerin peşinden gitmen...GS sitesi atlamış Fb sitesi özür dilemiş dur şunu fırsat bilip yazayım demek geçmişte yapılan ayıpları örtmez boşuna debeleniyorsun.Anjiyo artık bademcik ameliyatı gibi birşey.Ölümden dönmüş bir adamla bir tutma yani.Dün söyledim anlamadın.GS siteside geçmiş olsun dese bu konuya en hassas site olarak daha şık olurdu yapmamaları hata dedim.Ama ne camia ne de o sitenin sorumlularının Denizli'ye garezi olduğunu ve kasıtlı yaptığını düşünmüyorum semde kasıt olmadığını biliyorsun ama işine gelmiyor.Ama o dün verdiğin skandal Önder örneği tarihe geçecek ayıptı ve kasıtlı olarak neredeyse öl de kurtulalım demeye getirilmişti.Bu konuyu uzattıkça yaptığını temizleyim derken eline yüzüne bulaştırıyorsun.Savunulmayacak şeyleri dürüstçe eleştirirsen samimiyetine inanırım,böylesi şeytanın avukatlığı oluyor.

MAGNET dedi ki...

Anjiyo basit elini kesmek ölümden dönmek. Hasssiii... neyse ya nasıl biliyorsan öyle olsun.

FIRAT dedi ki...

Orada geçirilen kazanın ciddiyetinden çok sitenin yazdığı yazı ve tavır eleştirilen...İnsan olan başka takım oyuncusu veya kendi takım oyuncusu diye düşünmeden bir geçmiş olsun yazar.O yazı arşivde var.Tepkide arşivde gir oku aslında okumasanda biliyorsun yapılanı ama dediğim gibi amacın üzüm yemek değil bağcı dövmek.Denizli'nin sağlığı umrunda değil tek derdin GS sitesinin geçmiş olsun mesajı yayınlamayı atlaması.Fırsat düşkünü,örnek verme özürlüsü seni :)

türkoğlu dedi ki...

http://defanskeyfi.blogspot.com/2010/02/kapak.html

fark belli bazıları kendini yormasın