27 Aralık 2008 Cumartesi

Devre Arası

Sevgili Dostlar,
İki buçuk, üç aydır ite kaka yazmaya çalışıyordum. Sağolsun Fırat olmasa blog belki de kapanacaktı. Kafayı toplayıp yeniden futboldan keyif almak ve futbol üzerine yazabilmek için bir tatile ihtiyacım vardı. İşte şimdi bu hakkımı kullanmak istiyorum. Bu defa biraz uzaklara gidiyorum. Blog Fırat'a emanet diye yazmıyorum bile.
Bu sene tekrar görüşemeyeceğiz. Şimdiden tüm dostların yeni yılını kutluyorum. Acıların, ayrılıkların, ölümlerin olmadığı bir yıl dilemek gibi kabul olmayacağını bildiğim bir dilek dilemektense, yeni yılda herkes için keyifli anların daha çok olduğu bir yıl dilemek istiyorum. Bol gollü karşılaşmalar, sarılarak izlenen maçlar ve sevinç gözyaşları diliyorum hepiniz için. Hoşçakalın. Görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok: