16 Aralık 2008 Salı

Hepimize Kapak Olsun

Turkcell Süper Ligi'nin noel tatili nedeniyle erken devre arasına girmesine bir hafta kala Lugano ve Edu'nun Antalyaspor maçında sarı kart görerek cezalı duruma düşmeleri hepimizin aklına (istisnalar olduğunu sanmıyorum) tatile erken gitmek için görülmüş kartlar düşüncesini getirdi. Ne de olsa bundan önceki yıllarda bir çok yabancı oyuncunun başvurduğu bir yöntemdi bu. Ancak Fenerbahçe resmi sitesinde bugün yayımlanan Lugano haberinde gerçeklerin hiçte düşündüğümüz gibi olmadığını biraz da utanarak okuduk. Lugano'nun açıklaması şöyle;
"Ben zaten Noeli burada geçirmek zorundayım. Çünkü eşim hamile ve çok yakında doğum yapacak. Bu nedenle hiçbir yere hareket edemiyoruz. Zaten Noel tatilini eşim ve çocuklarımla birlikte Türkiye'de geçireceğim. Niye ben kasıtlı olarak kart göreyim? Bu konu beni de çok rahatsız eden bir konu. Çünkü ben oynadığım tüm maçlarda adeta maçı yaşıyorum. Kendimi inanılmaz derecede yaptığım işe motive ediyorum. Bu sırada oyundan başka hiçbir şeyi düşünmüyorum. Maç içinde böyle hesaplar yapacak vaktim bile yok. Eksik ve yanlış bilgilerle yapılan bu yanlış haberleri üzüntüyle karşılıyorum"
Ne diyelim hepimize mutlu noeller!

Hiç yorum yok: