23 Haziran 2008 Pazartesi

Atma Recep...

Euro 2008'i Kim Kazanır?
Almanya-Portekiz
Türkiye-Hırvatistan
Hollanda-Rusya
İspanya-İtalya
****
Portekiz-Hırvatistan
Hollanda-İspanya
***
Hırvatistan-Hollanda
******

Atışlar Serbest



Efendim turnuva öncesi herkesin bir favorisi vardı. Emin olun 1 gol atıp sıfır çeken Yunanistan'ı bile favori gösteren bir kamyom insan yığabiliriz kapınıza. Yukarıdaki tahminler kesinlikle bana ait değil. 19 haziranda blog üstadı Aceto'nun tahminleri. Sonuna "atışlar serbest" dese de kantarın topuzunu biraz kaçırmış Aceto. Neredeyse penaltılarla İtalya'yı eleyen İspanya olmasa sıfır çekecekmiş.

Türkiye maçlarına tahmin yürütmek zor. Bu nedenle bizim maç hakkında fikir beyan etmedim. Diğer çeyrek final maçları ile ilgili üç maçın sonucunu da doğru tahmin ettim. (Fırat beyden teyit edebilirsiniz.)

Yarı finaller için yine bizim maça yorum yapmayacağım ama finali Ruslar oynar diyorum. Tutturamasamda bu tablo bile Aceto'nunkinden iyi.

Hiç yorum yok: