15 Eylül 2008 Pazartesi

Canavar Yaratmak

Yazmaktan vazgeçmiştim ama Fırat Volkan hakkında yazınca dayanamadım. İki satırda ben karalayayım dedim. Olup bitenleri Volkan'ın zekasına bağlamak farklı bir bakış açısı. Benim iddiamda şu:
Önce geçen sezon oynanan Fortis Türkiye Kupasında Lincoln’ü kovalayıp kasıklarına tekme attı. Federasyon 3 maç ceza verdi. Fenerbahçe Kulübü herhangi bir ceza vermedi. Sonra Avrupa Şampiyonasında Koller’i devirdi. UEFA 2 maç ceza verdi. Federasyon sadece cezaya itirazla yetindi. Sezon başında Serdar’la anlaşamayan Fenerbahçe, yeni bir kaleci almayınca bir nevi Volkan’a “kale sadece senin” mesajı verdi. Aynı Volkan bu kez Hacettepe maçının 90. dakikasında hakeme itirazdan ikinci sarıyla oyundan atıldı. En az bir maç ceza alacağı kesin. Ve bu defa Fenerbahçe yönetiminin Volkan’a ceza vereceği yolunda haberler okumaya başladık. Uygulanır mı bilmem ama zaten geç kalınmış bir karar. Herkes hata yapabilir ama aptallar hatada ısrar eder. Volkan aptal deyip işin içinden de çıkabiliriz. Fakat bugüne kadar gerek Fenerbahçe’nin gerekse Federasyonun futbolcuya bu davranışlarından dolayı ayrıca ceza vermemesi ona yaptıklarının doğru olduğu izlenimini de vermiş, Volkan’da bu davranışlarında ısrar etmiş olamaz mı? Volkan kadar Volkan’ı ciddi anlamda uyarmayarak ondan bir canavar yaratanlar da suçlu değil mi sizce?

Hiç yorum yok: