31 Temmuz 2008 Perşembe

KAZIM KAZIM

Euro2008 sonrası yaptığım değerlendirmede Fenerbahçe'de yıldız adayı gördüğüm bir kaç oyuncudan biri demiştim onun için. Bu seneki performansını çok merak ediyordum. Sezonun ilk resmi maçında gördük ki daha çok yazıp çizeceğiz Kazım'ı.
Geçen seneki futbolunun üzerine en çok koyanlardan biriydi MTK maçında. O oynadıkça Fenerbahçe coştu. Her pozisyonda rakibini geçebilmesi, çevikliği hızı bana iyi bir Yattara görüntüsü verdi. Çalımlarını izlerken de bazılarına abartılı gelebilir ama Cristiano Ronaldo'nun kulaklarını çınlattık. Adam olacak bu çocuk. En büyük şansı da bu sene Aragones gibi disiplinli bir hocayla çalışacak olması. Daha çabuk ve dikine oynarsa seneye Fenerbahçe'nin tek derdi onu nasıl elinde tutacağı olur. Dün geceki maçı ayrıca yazmayı düşünüyorum ama Kazım beni öyle heyecanlandırdı ki önceliği ona ayırdım. Gidip kendime bir çift kırmızı rugan ayakkabı mı alsam ne!!!

Hiç yorum yok: