31 Temmuz 2008 Perşembe

Oturuyor muyuz? Ayakta mı?

Senegalli kaleci Tony Mario Sylva, transferinde yaşanan problemlerin giderilmesinin ardından Trabzon'a geldi ve takımla birlikte Almanya kampına katıldı. Kamptaki ilk röportajında da:
"Buraya kulübede oturmaya gelmedim, kalede yaşanacak rekabet takıma heyecan katacak." türünden laflar etmiş. Bu sözler kendisine mi yoksa haberi yapan gazeteciye mi ait bilemiyorum ama "Buraya oturmaya gelmedim." derken oturarak objektiflere poz vermek taraftara pekte inandırıcı gelmeyebilir.
Tolga, Onur ve Yakup gibi kalecileriniz varken yabancı hakkını kalede kullanacaksanız yıllar önce olduğu gibi Jean Marie Pfaff ayarında bir kaleci getirilmesini beklerdim. Gerçi Sylva 2002-2005 yıllarında Afrika'nın en iyi kalecisi seçilmiş ve Senegal milli takımının kalesini korumuş olsa da son yıllardaki yerli kalecilere olan güvenin sürmesini istiyorum takımlarımızda.

Hiç yorum yok: